Yaşam

Ofis çalışanları bu saatlerde daha fazla hata yapıyor

ABD’li araştırmacılar, ofis çalışanlarının en üretken olduğu saatleri inceledi. İki yıl boyunca yaklaşık 800 kişiyi gözlemleyen bilim adamları, öğleden sonra üretkenliğin düştüğünü ve kaçma oranının arttığını belirlediler. Özellikle cuma günleri birebir saatlerde bilgisayar kullanım veriminin düştüğü ve yazım hatalarının arttığı gözlemlendi.

Texas A&M Üniversitesi epidemiyoloji bölümünden Taehyun Roh, “Çalışanların tamamladığı görev sayısının Pazartesi’den Çarşamba’ya istikrarlı bir şekilde arttığı ve Perşembe ve Cuma günleri azaldığı önceki çalışmalarla tutarlı bulgular elde ettik” dedi.

‘HİBRİT VEYA HAFTADA 4 GÜN ÇALIŞMA VERİMLİLİĞİ ARTIRIR’

İşyerinde verimliliği artırmak için çalışanlara ‘esneklik verilmesi’ gerektiğini belirten araştırmacılar yazılarında şu ifadelere yer verdiler: “Hibrit çalışma veya haftada 4 gün çalışma gibi esnek düzenlemeler, bir işyerinin olumsuz etkilerini hafifletebilir. uzun çalışma haftası ve çalışanların üretkenliğini ve refahını artırır. Örneğin, işverenler evden çalışmaya veya tamamen izin almalarına izin vermeye daha açık olabilir.” (DIŞ HABERLER)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şehir içi Nakliyat
Başa dön tuşu